Σάββατο 30 Μαρτίου 2013

Ποιήματα με ξένες λέξεις


Ψάχνω στο Google να σε βρω
Google.gr, Google dot com
άφαντος μες τα αποτελέσματα ή safe results
παλιά άρθρα με πολιτικούς ή βίντεο με six-packs
άσχετους συνωνόματους ή νομοσχέδια αποτυχημένα.
Λέω το Bing να δοκιμάσω κι ας είναι  βασιλιάς στα sites τα ξεχασμένα
ή το Yahoo
μα τίποτα παντού!
Δε σε ξέρει το internet άρα ούτε εγώ
Facebook δεν έχω μήπως εκεί σε δω
Msn και Skype τα αγνοώ
μήπως να ψάξω στον κόσμο τον πραγματικό;

                                                                                    Κλεοπάτρα Ολυμπίου, Α' λυκείου

Ξεκίνησαν όλα τα κουπιά
για να πιάσουν μια σουπιά
κι ένας άλλος ναυτικός
έφτυνε μια κοκόνα 
που είχε γεύση coconut.

Κάλυψα του computer την οθόνη
με ένα κάτασπρο σεντόνι.
Ο αδελφός μου φόραγε καρώ, 
ντεμοντέ παπιγιόν.

Γράφω ένα ποίημα 
μα δεν βρίσκω νόημα.
¨Εχω λέξεις φρικασέ,
παντεσπάνι, εβαπορέ!
Αυτά είναι μόνο για φαΐ
και η γλώσσα γαλλική.

Όλοι τους μετράνε σκορ
τρέχει κάτι με τα σπορ;

Μάξι, μίνι, κλαρωτό
το φόρεμα το θέλει αυτό!
Θα πάει λέει στο πάρκο,
για να χορέψει τάγκο.

Βράζει μες το τζάκι ένα καναπεδάκι.

                                                                      Γεωργία Κωνσταντίνου, Α' γυμνασίου


Μάρκας φουλάρι και μπουφάν,
        και όχι μαγιό με κολάν.
        Το ταγέρ είναι ντεμοντέ
        και το καρό άντε ντε.

Ξάπλα πάνω στον καναπέ,
        πίνω γάλα εβαπορέ.
        Πρεμιέρα έχει ο Harry Potter
         πάω να φάω ένα εκλέρ.

Πάμε cafe 
        να πιούμε ένα φραπέ.
        Μετά να περάσουνε απ’το πλατό
       έχω το σουξέ μου εγώ.

                                                                 Ελίζα Παπαβαρνάβα, Α' γυμνασίου



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου